فروختن اداره اسلحه کنترل دستگیری متخلف صید

فروختن: اداره اسلحه کنترل دستگیری متخلف صید دستگیری متخلف شکار حفاظت محیط زیست سلاح شکاری منطقه جنگلی اجاکله

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی اجاره بها ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: هم‌اکنون در پیش‌رونق مسکن قرار داریم و در صورت ورود به دوره رونق، قاعدتا تورم بین ۱۰ تا ۱۲ درصد زاییده می‌شود که جهشی و سونامی گ

اجاره بها ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد

اجاره بها ۱۰ درصد زیاد کردن می یابد

عبارات مهم : اجاره

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: هم اکنون در پیش رونق مسکن قرار داریم و در صورت ورود به دوره رونق، قاعدتا تورم بین ۱۰ تا ۱۲ درصد زاییده می شود که جهشی و سونامی گونه نیست؛ لیکن اصلا نقدینگی در کشور وجود ندارد که به بخش مسکن برسد.

حسام عقبایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به اعتقاد من ۱۵ روز خردادماه را باید ملاک ارزیابی بازار مسکن در امسال قرار داد؛ آیا که نیمه اول فروردین ماه تعطیل است و در نیمه دوم متقاضیان نهایتا از چند فایل دیدار می کنند و معاملات چندانی انجام نمی شود. اردیبهشت ماه نیز تحت تاثیر دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و دِه بودیم که به همین علت خریداران و فروشندگان دست نگه داشتند و دیدیم با این که همواره حجم معاملات در اردیبهشت ماه سیر صعودی داشت، امسال تعداد معاملات کمتر بود. لذا می توان گفت معاملات عملا در خردادماه شروع شده است و این ماه را می توان شروع پیش رونق مسکن عنوان کرد.

اجاره بها ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد

وی افزود: اگر سیاست های پولی و بانکی اصلاح شود می توان امیدوار بود روند رشد معاملات بخش مسکن ادامه پیدا کند و از نیمه دوم امسال وارد رونق می شویم که تا بهمن و اسفند شاهد زیاد کردن حجم معامل مسکن خواهیم بود.

عقبایی با بیان این که ظرفیت زیاد کردن قیمت مسکن تا اواسط تابستان وجود ندارد گفت: اگر از دوران پیش رونق عبور کنیم و وارد رونق شویم قاعدتا تورم در کنادر رونق زاییده می شود که البته جهشی و سونامی گونه نیست؛ لیکن اصلا نقدینگی در کشور وجود ندارد و بانک ها پول های خود را در زمین و ملک خوابانده اند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: هم‌اکنون در پیش‌رونق مسکن قرار داریم و در صورت ورود به دوره رونق، قاعدتا تورم بین ۱۰ تا ۱۲ درصد زاییده می‌شود که جهشی و سونامی گ

رییس اتحادیه مشاوران املاک آینده نگری کرد: حداکثر رشد قیمت مسکن متناسب با تورم خواهد بود، آن هم به شرطی که وارد دوران رونق شویم. در این صورت احتمالا قیمت مسکن ۱۰ تا ۱۲ درصد زیاد کردن را تجربه خواهد کرد. در مجموع سال ۱۳۹۶ را سال خوبی جهت بخش مسکن می دانم. به اعتقاد من شاهد روند ملایمی در نیمه اول و روند پرشتاب تری در نیمه دوم خواهیم بود.

اجاره بها ۱۰ درصد زیاد کردن می یابد

عقبایی همچنین رشد قیمت اجاره بها در امسال را بین ۷ تا ۱۰ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: اوایل خرداماه تا آخر شهریورماه فصل مهم جابه جایی مستاجرین و نقل و انتقالات اجاره نشینی هست. در سال ۱۳۹۶ با وجودی که فصل خردادماه با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده و شاهد کم کردن نسبی معاملات مسکن به علت ماه رمضان هستیم، ولی در بخش اجاره این عنوان به چشم نمی خورد. مستاجران درصدد جابه جایی هستند و تقریبا از اول خردادماه قراردادهای اجاره زیاد کردن یافته است.

وی ادامه داد: ممکن است قیمت زیاد کردن اجاره بها دغدغه و چالش این روزهای مستاجران باشد. همان طور که بارها اعلام کردیم مهم ترین شاخص تعیین قیمت اجاره بها در کشور و حتی در دنیا قیمت مسکن است و اجاره بها با رشد قیمت مسکن، زیاد کردن و با کم کردن قیمت مسکن، کم کردن می یابد. با در نظرگرفتن این که در کشور وارد پنجمین سالی می شویم که قیمت مسکن رشد نداشته، باید این را در نظر داشت که اجاره بها نباید زیاد کردن یابد. با این حال می بینیم قیمت اجاره تحت تاثیر عوامل دیگری مثل سود بانکی، قیمت تورم، بحث تامین معاش موجرین، مسابقه کاذب بین مستاجران در مناطق پرتقاضا و به هم خوردن توازن تولید مسکن قرار می گیرد.

اجاره بها ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد

عقبایی با بیان این که کم کردن عرضه نسبت به تقاضا در بعضی شهرها، بافت ها و مناطق کشور معمولا به عاملی در جهت عدم توازن قیمت مسکن تبدیل می شود گفت: پیشنهادم به دولت و مجموعه های حاکمیتی این است که جهت این که جلوی این گونه موارد را بگیریم و فشار روی مردم وارد نشود، سریعا اصلاح سیاست های پولی و بانکی را که در مجلس مطرح است دولت جزو برنامه های خود قرار دهند. اعتقاد دارم مافیای بانکی تمایلی به این اصلاح ندارد و در این راه تصویر العمل نشان می دهد. دولت باید این مقاومت مافیای بانکی را که با رویکرد توسعه ای در تضاد است از بین ببرد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که تولید مسکن استیجاری می تواند راهکاری جهت ایجاد تعادل در بازار اجاره باشد گفت: دولت نمی تواند به قیمت گذاری ورود کند ولی می تواند تولید مسکن استیجاری را با نشانه تعادل بخشی به بازار اجاره در دستور کار قرار دهد. مجالس هفتم تا دهم با تولید مسکن استیجاری موافق بودند. دولت های نهم، دهم و یازدهم نیز با این عنوان موافقت کردند. لذا امیدوارم دولت یازدهم با در نظرگرفتن این که روزهای آخر مسکن مهر را سپری می کند، جهت تولید مسکن استیجاری یک فضای رقابتی ایجاد کند و قیمت پایه را با تولید مسکن استیجاری بشکند تا فشار کمتری به مستاجران بیاید.

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: هم‌اکنون در پیش‌رونق مسکن قرار داریم و در صورت ورود به دوره رونق، قاعدتا تورم بین ۱۰ تا ۱۲ درصد زاییده می‌شود که جهشی و سونامی گ

وی هم چنین با توصیه به مشاوران املاک جهت جا انداختن این عنوان که اجاره بها ربطی به سود بانکی ندارد، گفت: با همین رویکرد اشتباه، سهم هزینه های مسکن در سبد خانوار از ۲۵ درصد به حدود ۳۵ درصد رسیده است که این خبر خوبی نیست. این مبین کم کردن درآمد عمومی مستاجران و زیاد کردن اجاره ها نسبت به درآمد اقشار پایین هست. لذا همکاران من نسبت به تعدیل، اجاره منطقی و متناسب با تورم واقعی در کشور و رشد مناسب و معقول گام بردارند.

عقبایی تصریح کرد: رشد میانگین اجاره بها در شهرهای بزرگ بین ۷ تا ۱۰ درصد بوده هست. البته ممکن است جاهایی کمتر یا زیاد باشد ولی رشد میانگین بیش از ۱۰ درصد را نشان نمی دهد. در شهرهای کوچک هم اجاره بها اصلا ظرفیت زیاد کردن ندارد و معقول نیست. امیدوارم این روند تا آخر شهریور ادامه پیدا کند و مستاجران، تمدید یا جابه جایی بدون این که استرس خاصی به آنها وارد شود را سپری کنند. دولت دوازدهم نیز برنامه های میان مدت و بلندمدت در بخش تولید مسکن، اصلاح سیاست های پولی و بانکی و تولید مسکن استیجاری را در دستور کار قرار دهد تا شاهد این باشیم که نگاه سودجویانه در بخش اجاره برداشته شود.

اجاره بها ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد

واژه های کلیدی: اجاره | سود بانکی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار