فروختن اداره اسلحه کنترل دستگیری متخلف صید

فروختن: اداره اسلحه کنترل دستگیری متخلف صید دستگیری متخلف شکار حفاظت محیط زیست سلاح شکاری منطقه جنگلی اجاکله

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تنهایی «قالیباف» در میان اصول‌گرایان

تقریبا می‌توان گفت هیچ جریان مشهور و استخوان خرد کرده سیاسی از جریان اصول‌گرایی در جبهه قالیباف حضور ندارد.

تنهایی «قالیباف» در میان اصول‌گرایان

تنهایی «قالیباف» در میان اصول گرایان

عبارات مهم : سیاسی

تقریبا می توان گفت هیچ جریان مشهور و استخوان خرد کرده سیاسی از جریان اصول گرایی در جبهه قالیباف حضور ندارد.

قالیباف تصور می کرد با حملات گسترده و بدون توقف خود به روحانی می تواند دل اصول گرایان را به دست بیاورد. شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران بر این باور بود اصول گرایان روش سیاسی او را می پسندند و در انتخابات دوازدهم از وی حمایت می کنند. به زبان راحت تر می شود گفت قالیباف می خواست با بلند کردن صدای خود جهت راست گرایان دلبری کند.

داستان ولی آنگونه که قالیباف چیده بود پیش نرفت. اصول گرایان تصمیم گرفتند از رییسی حمایت کنند. سنتی ها، پایداری ها و نواصول گرایان همه پشت سر رییسی ایستاده اند و او را نامزد نهایی خود معرفی کردند.

تنهایی «قالیباف» در میان اصول‌گرایان

جامعه مدرسین قم به عنوان یکی از قدیمی ترین نهادهای مذهبی و سیاسی جریان راست دیروز طی بیانیه ای اعلام کرد از سید ابراهیم رییسی حمایت می کند. در بخشی از بیانیه جامعه مدرسین آمده است:« طبق دوره های گذشته عنوان را در دستور کار کمیسیون سیاسی این نهاد مقدس قرار داد و بعد از برگزاری جلسات متعدد، و ارتباط با علمای اعلام و هم اندیشی با گروه های متفاوت و رعایت همه جوانب و معیار ها، و ارائه گزارشات در جلسات شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آخر عنوان در جلسه روز جمعه مورخ 1396/02/08 مطرح و با اکثریت قاطع آراء حاضرین حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی «دامت توفیقاته» به عنوان نامزد اصلح آشنا شد، که به شما ملت هر لحظه در صحنه نیز معرفی می گردد.»

بعد از حمایت جامعه مدرسین حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز اعلام کرد این نهاد سیاسی و مذهبی پایتخت تصمیم گرفته است از رییسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کند.

تقریبا می‌توان گفت هیچ جریان مشهور و استخوان خرد کرده سیاسی از جریان اصول‌گرایی در جبهه قالیباف حضور ندارد.

در کنار این دو نهاد مهم که در فضای سیاسی کشور به «جامعتین» معروف هستند دیگر اصول گرایان از جمله پایداری ها به زعامت آیت الله مصباح یزدی نیز پای کار انتخاباتی معاون اول سابق قوه قضائیه آمده اند و تمام قد از او حمایت می کنند.

این تصمیم محافظه کاران نشان می دهد آنها تصمیم گرفتند حداقل در این انتخابات به سمت تندروی نروند. بسیاری از راست گرایان علت عدم اقبال مردم به جریان خود را تندروی های احمدی نژاد و بعضی از اصول گرایان می دانند و بر همین اساس تصمیم گرفته اند از میان آرامش رییسی و تندروی قالیباف، رای به رییسی بدهند.

تقریبا می توان گفت هیچ جریان مشهور و استخوان خرد کرده سیاسی از جریان اصول گرایی در جبهه قالیباف حضور ندارد. این روزها حتی تندروهای جریان راست هم حاضر نیستند پشت سر قالیباف قرار بگیرند. لاریجانی و ناطق نوری هم تصمیم گرفته اند در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از حسن روحانی حمایت کنند. موتلفه ای ها هم که قرار است رای خود را به سبد مصطفی میرسلیم بریزند.

تنهایی «قالیباف» در میان اصول‌گرایان

آنها حتی لب به انتقاد از قالیباف هم گشوده اند. اسدالله بادامچیان می گوید:« به نظر من، آرای قالیباف نسبت به سال ٩٢ کمتر هست. او کارنامه بدی را جهت خود به جا گذاشته است که مهمترین آن پلاسکو است.»

تصمیم اصول گرایان شاید حامل یک خبر مهم جهت سردار سابق سپاه هست. آنها با تصمیم خود می خواهند بگویند بهتر است قالیباف به نفع رییسی از صحنه انتخابات کنار برود. کنار رفتنی که می تواند ناکامی بزرگ شهردار 12 ساله پایتخت کشور عزیزمان ایران باشد. او بعد از 2 شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و 92، دوست ندارد جهت بار سوم در رسیدن به پاستور ناکام باشد.

تقریبا می‌توان گفت هیچ جریان مشهور و استخوان خرد کرده سیاسی از جریان اصول‌گرایی در جبهه قالیباف حضور ندارد.

باید دید فرمانده سابق نیروی انتظامی چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا در صحنه مسابقه باقی خواهد ماند یا زمین بازی را به نفع رییسی خالی خواهد کرد.

در آخر می توان گفت، قالیباف این روزها تنها ترین اصول گرای کشور است.

تنهایی «قالیباف» در میان اصول‌گرایان

اخبار سیاسی – عصر ایران/ مصطفی داننده

واژه های کلیدی: سیاسی | قالیباف | انتخابات | اصول گرایان | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار