فروختن اداره اسلحه کنترل دستگیری متخلف صید

فروختن: اداره اسلحه کنترل دستگیری متخلف صید دستگیری متخلف شکار حفاظت محیط زیست سلاح شکاری منطقه جنگلی اجاکله

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار پزشکی گیاهانی که فشارخون را کم کردن می‌دهند

مدیر گروه علوم زراعی و باغی واحد علمی‌کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش شرکت جهادکشاورزی زنجان گفت: سیر، قاصدک، زردچوبه، ریحان، گشنیز، گزنه و آلوئه ورا گیاهانی هستند

گیاهانی که فشارخون را کم کردن می‌دهند

گیاهانی که فشارخون را کم کردن می دهند

عبارات مهم : زردچوبه

مدیر گروه علوم زراعی و باغی واحد علمی کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش شرکت جهادکشاورزی زنجان گفت: سیر، قاصدک، زردچوبه، ریحان، گشنیز، گزنه و آلوئه ورا گیاهانی هستند که به عنوان تصفیه کننده های خون آشنا شده است اند.

به گزارش ایسنا، محمود محبی اظهار کرد: سیر یکی از گیاهانی است که مصرف منظم آن به کم کردن فشار خون، اصلاح گردش خون و کم کردن کلسترول بد منجر می شود. سیر علاوه بر این باعث محافظت از شریان ها و مغز می شود و از آنجایی که غنی از ترکیبات سولفوریک (آلیسین) هست، منجر به خلاص شدن خون از سموم شده است و ریزش مو را نیز متوقف می کند.

گیاهانی که فشارخون را کم کردن می‌دهند

این مدرس دانشگاه ادامه داد: گیاه قاصدک حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مهم است که دستگاه گوارش را از سموم پاک کرده و به درمان بیماری های کبد و از بین بردن سموم خون نیز کمک می کند. راحت ترین راه جهت مصرف این گیاه در قالب جوشاندن برگ آن و نوشیدن آن به صورت چای هست. همچنین می توان چای قاصدک را جایگزین قهوه کرد و روزی ۳ بار آن را نوشید.

وی افزود: در حالی که جهت عطر و طعم دادن به مواد غذایی از زردچوبه استفاده می شود، این ماده غذایی دارای فواید شگفت انگیز دارویی نیز هست. یکی از شاخصه های مهم زردچوبه، مبارزه با سرطان، کمک به آسیب های DNA و دفع التهاب مزمن هست. علاوه بر این، زردچوبه از مبتلا شدن به بیماری های قلبی و لخته های خون نیز جلوگیری می کند.

مدیر گروه علوم زراعی و باغی واحد علمی‌کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش شرکت جهادکشاورزی زنجان گفت: سیر، قاصدک، زردچوبه، ریحان، گشنیز، گزنه و آلوئه ورا گیاهانی هستند

محبی تصریح کرد: گیاه ریحان نیز به کبد و کلیه ها کمک می کند تا سموم ساخته شده است را از بین ببرند. در واقع مصرف ریحان برطرف کننده پرسشها و عفونت های گوارشی هست. علاوه بر این، به عنوان یک دیورتیک جهت از بین بردن هرگونه سم مخفی از خون آشنا می شود.

مدیرگروه علوم زراعی و باغی واحد علمی کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی استان زنجان در خصوص گشنیز افزود: اگر در بدن مان جیوه یا فلزات دیگری وجود دارد، حتما باید گشنیز مصرف کنیم. این گیاه نه تنها فلزات را از بدن دفع می کند، بلکه جهت پاک سازی خون بسیار بافایده هست. همچنین گشنیز می تواند پرسشها قلبی و عروقی و اضطراب را از بین ببرد.

وی یادآور شد: گیاه گزنه نیز حاوی آهن است و کم خونی را کم کردن می دهد. گزنه جهت تصفیه سریع خون و از بین بردن توکسین های آن فوق العاده هست. این گیاه ادرارآور بوده و جهت تمیز کردن کلیه ها و کبد مؤثر عمل می کند.

گیاهانی که فشارخون را کم کردن می‌دهند

محبی در رابطه با گیاه آلوئه ورا نیز خاطرنشان کرد: همه ما تصور می کنیم که از آلوئه ورا صرفا جهت نرمی و لطافت پوست کاربرد دارد. ولی باید این گیاه بافایده جهت درمان بسیاری از ناخوشی های روزانه و پاکسازی بدن از توکسین ها یا همان سموم، بافایده هست؛ در واقع آلوئه ورا باعث پاک سازی کبد و کلیه ها می شود و جهت این منظور می توان چای آلوئه ورا را در برنامه غذایی روزانه قرار داد.

واژه های کلیدی: زردچوبه | آلوئه ورا | مواد غذایی | برنامه غذایی | درمان بیماری ها | اخبار پزشکی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار